جمعه ۲ آذر
دشت خاطره شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۵۰ شماره ثبت ۱۲۴۲۶۳
بازدید : ۲۲۴ | نظرات : ۳۱
|
|
غروب که می شود نسیم ملایمی می وزد
در دشت خاطره ها می نشینم
علف های دشت که در دست باد
می رقصند و افتان و خیزان می کنند
را نظاره میکنم
گویی در بزم جانانه شان جشنی برپاس
آنقدر زیباس که روحت جلا پیدا می کند
لحظاتی فارغ می شوی از تمام تعلقات پوسیده
چنان شوری در دلت می افتد که
گویی بی غم ترین فرد جهانی..
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانوی بزرگوار و گرانقدر سپاسگزارم به مهر خواندید🍁🍁🌹🌹 | |
|
سلام بانو جانم
سپاسگزار زیبا نگاهید
به مهر خواندید🙇♀️🙇♀️🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرص ادب بزرگوار
سپاسگزارم از نگاه و توجه شما زنده باشید🙏🏼🙏🏼🙇♀️🙇♀️🌹 | |
|
سلام و عرض ادب استاد گرانقدر
سپاسمندم زنده باشید
به مهر خواندید🌹🌹🙇♀️🙇♀️ | |
|
سلام و عرض ادب استاد گرانقدر
سپاسمندم زنده باشید
به مهر خواندید🌹🌹🙇♀️🙇♀️ | |
|
درود شاعر توانمند و ارجمند
سپاسگزارم از نگاه پر مهرتان
🌹🌹🙇♀️🙇♀️ | |
|
درود شاعر گرانقدر سپاسگزار نگاه پر مهرتان هستم
🍁🍁🍁🙏🏼🌹 | |
|
درود شاعر گرانقدر سپاسگزار نگاه پر مهرتان هستم
🍁🍁🍁🙏🏼🌹 | |
|
درود بر شما استاد گرانقدر
سپاس و تشکر از توجه شما
پاینده باشید🌹🌹🙇♀️ | |
|
درود بانو جان
سپاسگزارم🌹🌹🙇♀️ | |
|
درود و عرض ادب شاعر گرانقدر
سپاسمندم زیبا نگاهید🌹🌹🍁 | |
|
درود بزرگوار
سپاسمندم زیبا نگاهید🙇♀️🙇♀️🌹🌹 | |
|
درود بزرگوار زنده باشید
زیبا نگاهید🍁🍁 | |
|
درود برشما شاعر گرانقدر
سپاسمندم از توجه شما زنده باشید
🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ادب استاد گرانقدرم
چقدر زیبا سرودید لذت بردم
زنده باشیدو قلمتون سبز و جاودان🌹🌹🌹 | |
|
درود برشما بانوی بزرگوارم
سپاسگزار نگاه و لطف پر مهرتان هستم
زنده باشید🙇♀️🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام نازنین بانو زیبا و طبیعت گرا سرودید