يکشنبه ۴ آذر
متوکاربامول شعری از سجاد محمد شریفی
از دفتر کافه شعر نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ۰۲:۵۰ شماره ثبت ۱۲۳۳۹۶
بازدید : ۲۰۰ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر سجاد محمد شریفی
آخرین اشعار ناب سجاد محمد شریفی
|
قرص کَنکُو نه ، کُنکُور می خورم
حرص نبود کار با مُول می خورم....
هی وول و سر در گول می کنم....
این و آن را اسیر هوس خود می کنم....
هیچ مباشد شک کسی در فکر من....
چو روبه مکار این و آن را گمراه می کنم...
|
نقدها و نظرات
|
ممنون و سپاس از شما آقای انصاری عزیز | |
|
تشکر و سپاس از شما بابت توجه ، خانم تیر بزرگوار | |
|
خیلی ممنونم از شما آقای تسلی عزیز⚘⚘⚘ | |
|
ممنونم از شما خانم زند بزرگوار 🍂🍂 | |
|
ممنونم از شما آقای افشاری عزیز بابت نقد منطقی و گرانقدر شما❤❤❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متن جالبی بود