جمعه ۲ آذر
عشقِ من و احسانِ تو شعری از علی باقری خورآبادی
از دفتر شوق دیدار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ۱۹:۱۴ شماره ثبت ۱۲۳۳۸۲
بازدید : ۲۱۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر علی باقری خورآبادی
آخرین اشعار ناب علی باقری خورآبادی
|
بسم الله الرّحمن الرّحیم
بینِ عشقِ من و احسان تو پیوندی است
در نگاهت گُلِ من حسِّ خوشایندی است
رویِ زیبایِ تو آشفته و حیرانم کرد
وَه که نقّاشِ جمالت چه هنرمندی است
ای که هستی زِ وجودت شده پیدا نظری
بین که دلباخته ات تشنه یِ لبخندی است
ای گُلِ باغِ جنان رُخ بِنِما از غم تو
سیلِ اشکم شده جاری و خود اروندی است
من زِ عشق تو به مقصود رسیدم ای دوست
گل اگر می شکفد ریشه و آوندی است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام برشما... سپاسگزارم.......شاد و سر بلند و پیروز باشید.. | |
|
سپاس گزارم... آرزو موفقیت و سربلندی برایتان می کنم علی یارتان | |
|
متشکرم.... زنده باشید ... یا علی | |
|
سپاسگزارم.....موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود