امام حسین
ای قافله سالار شهیدان خداجو
تو سِبط نبی ، ناطق قران مُبینی
قسم به علی و حسن و فاطمه زهرا
تنها تو امان نامه ی عُشاق زمینی
( ای نور دو عَینم ، اقا حسَینم ) (2بار)
ای همد م و ای مَحرم اسرار علمدار
اهل ستم و سازش با ظلم نبودی
با همت هفتاد و دوتن یار مبارز
در کرببلا از دل و جان جنگ نمودی
( ای نور دو عَینم ، اقا حسینم ) ( 2)
هم اکبر خود دادی و هم اصغر خود را
با درس فداکاری خود راه گشودی
گفتی تو به عباس به هنگام شهادت
سوگند به حق جلوه ی ایمان و شُهودی
( ای نور دو عَینم ، اقا حسَینم ) ( 2)
در کرببلا نیزه و تیر و تن بی سر
آن شمر و سپاهش ز رُخت شرم نکردند
سوگند به علی اکبر خوش قامت و رعنا
دلها بَرِ شش ماهه ی تو خیمه ی دَردند
( ای نور دو عینم ، اقا حسینم ) ( 2)
اقای من ای کعبه ی دلهای بهشتی
از گریه ی طفلان تو در رنج و ملالم
افسوس ندید ی به خدا حضرت زینب
با خطبه ی خود زیر و زَبَر کرد همه عالم
( ای نور دو عینم ، اقا حسینم ) (2)
فرمود که ای مردم شام ، مردم کوفه
مردانه صفت پرچم غیرت به کف آرید
مِصباحِ هُدا بود حسین بن علی پس
با همت خود راه حسین پاس بدارید
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود
دستمریزاد
موفق باشید