جمعه ۲ آذر
عزیز فاطمه(س) شعری از محمد پناهی
از دفتر ارادت اشک نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۱۲۲۲۰۶
بازدید : ۳۲۸ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب محمد پناهی
|
رسیدی کربلا ولی یاری نداری
چطور میان کوفیان دوام بیاری
اینا همه نامردن و پیمان شکستن
به روی اهل بیت تو آبها رو بستن
*
عزیز فاطمه(س)
امیری بر همه
جهان زِ داغ تو
تو غرقِ ماتمه
*
حسین (ع)آقام آقام (۳)
*
تو خیمه ها زمزمه ی عطش پیچیده
علی اصغر(ع) رُباب رنگش پریده
رقیه(س) میگه عمو رفته آب بیاره
حسین(ع) میدونه که علمداری نداره
*
عزیز فاطمه(س)
امیری بر همه
جهان زِ داغ تو
تو غرقِ ماتمه
*
حسین (ع)آقام آقام (۳)
*
ظُهرِ وداع گفت خواهرم وقتِ نبرد است
زینب در آغوشش کشید او کوه درد است
بوسید گلویش را همان جا که پیمبر(ص)
گفت میزنند روزی به آن شمشیر و خنجر
*
عزیز فاطمه(س)
امیری بر همه
جهان زِ داغ تو
تو غرقِ ماتمه
*
حسین(ع) آقام آقام(۳)
حرامیان به خیمه ها آتش کشیدن
پای برهنه کودکان رو خار دویدن
تو قتلگاه صدا اومد برخیز برادر
زینبِ تو تنها نذار بی کَس و یاور
*
عزیز فاطمه(س)
امیری بر همه
جهان زِ داغ تو
تو غرقِ ماتمه
*
حسین (ع)آقام آقام (۳)
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از محبت شما استاد گرامی یاحسین | |
|
سپاس استاد گرامی.یاحسین | |
|
سپاس از محبت شما دوست و شاعر گرانقدر جناب آزاد بخت عزیز | |
|
سپاس دوست و شاعر گرامی | |
|
سپاس از حضور پر مهرتان و محبت شما بانوی گرانقدر در پناه اهل بیت باشید | |
|
سپاس از حضورتان یاحسین | |
|
سپاس از حضورتان استاد گرامی | |
|
سپاس از حضورتان دوست و شاعر گرامی در پناه امام حسین | |
|
سلام و درود فراوان برشما استاد گرامی سپاس از حضور پر مهرتان | |
|
سلام و درود فراوان بر شما استاد گرانقدر جناب نظری عزیز سپاس از حضور پرمهرتان،در پناه اهل بیت(ع)باشید | |
|
سلام و هزاران درود بر شما شاعر ادیب و فرزانه جناب کاظمی نیک در پناه امام حسین علیه السلام باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة
تاسوعای حسینی را تسلیت عرض می نمایم
عزاداری ها قبول
التماس دعا