سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        پرواز کن

        شعری از

        جوادجهانی فرح آبادی(مسافر)

        از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۵۳ شماره ثبت ۱۲۲۱۶۴
          بازدید : ۱۸۴   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر جوادجهانی فرح آبادی(مسافر)


        من تا آخر این قصه به جایی نرسیدم
        سوگند به هرچیز که دیدم و شنیدم
        اینجا من وتقدیربه هم چشم گشودیم
        باچشم و دل سیر به هر چیز رسیدیم
        من خنده خود را به همه شهر نبخشم
        تا آنچه به دست خود دیوانه خریدم
        برخیز کمی ولوله کن تا که خدایست
        ازحمله این بغض به دام تو خریدم
        من با همه خستگی ام باز همینم
        پرواز کن و اوج بگیر از همه دیدم
        امروز من خسته به احساس تو شادم
        لبخند بزن بر همه آنچه که دیدم
         
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۰۸
        دلنوشته زیبایی است
        برای شعر شدن به عروض و قافیه نیاز دارد خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۲۸
        باعرض سلام .
        شاعر گرامی
        مثل همیشه شعرایت
        سرشار از خلق زیبایی ها ست
        خندانک خندانک خندانک
        محمد اکرمی (خسرو)
        دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۲۶
        خندانک خندانک خندانک
        علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
        دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۳۰
        درود بر شما خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۰۲
        درود بر شما خندانک خندانک خندانک
        زهره دهقانی ( شادی)
        دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۱۰
        سلام و درود ادیب بزرگوار
        زیبا قلم زدید...👌💯
        🏴🏴🏴
        در پناه اباعبدلله ✨
        جوادجهانی فرح آبادی(مسافر)
        پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۲۶
        با تشکر و قدردانی از تمام شعرای ایران زمین
        سپاس فراوان خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0