يکشنبه ۴ آذر
دلم ایخو بمیرم شعری از علیرضا اصلان
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ۲۳:۵۲ شماره ثبت ۱۲۱۵۱۰
بازدید : ۲۵۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب علیرضا اصلان
|
لج دنیا کرده پیرم فکر مردن ایکنم
عاقبت دونم که مرگ خمه گردن ایگرم
آسمون سیل ایکنی یا که و دردی مثل مو
آسمون دونی که نیسی بخت بد مثل بخت مو
ار کسی دی او خدانه پرسمه وش بکنه
وش بگو بینم که اصلا درد ای دله ایبینه
چی د نیگم نیزنم گپ د زبونم می درآوو
بسه گفتم لویلم سوخت
تیم هم خین دراوو
نویسنده : علیرضا اصلان
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد بزرگ 🌹✨ این ادبیات استان کهگیلویه و بویراحمد هست عزیز جانم🌹✨ زنده باد | |
|
تشکر استاد عزیز 🫀✨ زنده و پیروز باشید | |
|
درود خانم زند. زنده و پیروز باشید. بوعه » کجاییه؟! | |
|
سلام و درود 🌹✨ تشکر از شما خانم جریده 🙏 زیبا میخوانید ✨ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید سعید قربان مبارک