دوشنبه ۵ آذر
اواز های خاکستری شعری از علي ادواي( هاوار)
از دفتر قاصدك تنهاي نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۰۱ شماره ثبت ۱۲۱۲۲
بازدید : ۷۲۶ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر علي ادواي( هاوار)
آخرین اشعار ناب علي ادواي( هاوار)
|
تنہاے شیشہ اے است سفید و تو خالے ۞
ومن ...۞
ویرانے خیالم را ساختہ ام ۞
با پنجرہ چوبین و آبے نگاہ ھاے خستہ آواز ھاے خاکسترے ۞
آہ ۞
اے دیدہ گریان غنچہ ھایم را می شنوے ۞
دنیا ۞
ھمچون قہوہ اے تلخ ۞
برایم زھرآلود است ۞
ومن پشت این وھم ھاے سرد ۞
تو راصدا مے زنم ۞
تورا ۞
آرے ۞
تورا ۞
کہ دست ھا دست در جیب ۞
وبر جادہ ھاے بے خیالے ۞
عبور خواھے کرد ۞
خوش بہ حالت ۞
اے عاشق دل خستہ ے سرد۞
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.