جمعه ۲ آذر
خورشید طوس شعری از سید صالح فتوحی
از دفتر آواز احساس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۱۱ شماره ثبت ۱۲۱۰۱۰
بازدید : ۱۴۹ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب سید صالح فتوحی
|
یا رضا، شاه خراسان
ای پناه دردمندان
ای امامِ مهربان
نظری کن، بطلب ما عاشقان را
تا بیائیم به سویت و ببینم تو را
دست ادب بر سینه و عرض ارادت بکنیم
و شفاعت طلبیم
عقده ی دل وا کنیم
نذر را ادا کنیم
یک دلِ سیر مناجات کنیم
در هوایِ حرمت بال و پری باز کنیم
و به وقت ساعت هشت سلامی بدهیم
زنگار از آئینه دل پاک کنیم
صیقلی داده و دل را به تو نزدیک کنیم
دست را رو به دعا برداریم
تا به پایان رسد این دلتنگی
و به ما رخ بِنَماید مهدی
یا رضا، خورشید طوس
یا رضا، شمس الشموس
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعرهایتان بی نظیر است
پایدارواستوارباشید
شاعرگرامی