پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر پیام کریمی کرماشانی (شعله کرمانشاهی)
آخرین اشعار ناب پیام کریمی کرماشانی (شعله کرمانشاهی)
|
نِگاهِ زَخمی
بر نگاه زخمی اش نقش تورا میبینم
تو چه وحشتناکی
همچو باران بر دلم میباری
و چقدر غمناک است
تیک و تاکِ ساعتِ دیواری
با سراپای وجود خوی تورا میگیرم
قصد یکجا شدنت راه مرا میسازد
شعله آیینه شده
روحِ سرگردان است
تا لبالب غرق خون و از خودم دلگیرم
میزدایم از تنِ جان ساحتِ بیزاری
شعله کرمانشاهی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بیکران | |
|
تناقض ، آب، دارای لطافت ، روشنایی و پاک کننده است و کسی که باران رو وحشتناک میدونه که خودش روح ناخالصی داره و از آب میترسه. کنایه از ناخالصی روحه. سپاس از نگاه تیز و دقیقتون | |
|
ارادتمند جواد عزیز | |
|
سپاس بی کران | |
|
تشکر | |
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تو چه وحشتناکی
با ساطور نگاهت
قلب رسوایم را دو شقه کردی..😂
زیبا بود..
درود بر شما