جمعه ۲۵ آبان
زندگی شعری از علیرضا یاراحمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۱۱۹۸۹۲
بازدید : ۲۶۷ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر علیرضا یاراحمدی
آخرین اشعار ناب علیرضا یاراحمدی
|
سمند زندگی لنگان و لنگان به سمت دور دستان می رود پیش
من آن مجنون بی لیلای شهرم هنوزم آرزو دارم کم و بیش
هنوزم شوق ماندن در سرم هست به دنبال بتان دلفریبم
همین که وصل می گردد نصیبم زبانم نام تو می آورد پیش
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطف شما بسیار عالی | |
|
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️ ❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رو به آینده ی تاریک بُنِ فاصله ها
در سکوتی ابدی روح زمان سررفته
روی بدحال ترین زاویه ی حوصله ها
#سید_هادی_محمدی
درود بر شما