چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر مانا جهانگیری نژاد
آخرین اشعار ناب مانا جهانگیری نژاد
|
نمیرود از یاد، دوازدهم اسفند
مرگ از پلهها بالا آمد، واحد سه
|
|
نقدها و نظرات
|
بلععع جناب به گزین ولی چون اولین شعرشون بود فقط خواستم خوانش درست باشه.. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.