دوشنبه ۵ آذر
آتش حسرت شعری از سید علی میرزایی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ۱۸:۳۲ شماره ثبت ۱۱۹۰۸۷
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر سید علی میرزایی
آخرین اشعار ناب سید علی میرزایی
|
تو رفتی اما یادت پیشم موند
آتیش حسرت عکساتو سوزوند
تلخی ایام شد به کام من
روزگار سخت نشد رام من
تو رفتی اما دل هنوز گیره
دل نمیتونه بی تو میمیره
حال و روز من بی تو غمگینه
دل دیگه دل نیست میدون مینه
هنوزم حتی تو رو می بخشم
اگه برگردی خوبِ خوب میشم
تو رو می بخشم بدون منت
ولی بدون عشق نداره قیمت
بدجوری دل رو ازم ربودی
چه فایده آخر سهمم نبودی
ترسم از این بود که نصیبم شد
رفت و دیگه سهم رقیبم شد
شاعر : سید علی میرزایی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.