شنبه ۳ آذر
خدا نگهدارت شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ۱۶:۱۵ شماره ثبت ۱۱۹۰۰۱
بازدید : ۳۰۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
نشد که باتو بمانم خدانگهدارت
نخواستی بگمانم خدا نگهدارت
به اختیار خودم عاشقت نگردیدم
اسیرجبر زمانم خدا نگهدارت
پناه جوی توبودم پناه من بودی
نداده ای که امانم خدا نگهدارت
زهرکسی که بگویی دگر گریزانم
چو آهویی که رمانم خدا نگهدارت
تمام زندگی ام رافدایی ات کردم
نگر به قد کمانم خدا نگهدارت
دواندم اسب خودم را برای دیدارت
هنوز بین که دمانم خدا نگهدارت
به گریه در شب قدرم نوشته ای الیاس
همان شهم که همانم خدا نگهدارت
|
نقدها و نظرات
|
سلام شاهزاده خانم شاد وسلامت باشید | |
|
سلام جناب انصاری دلت شاد ولبت خندان | |
|
درود برشما جناب حاجی پوری از لطف شما سپاسگزارم شاد وسلامت باشید | |
|
سلام جناب اکرمی بسیار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد با سعادت کریم اهل بیت مبارک