چهارشنبه ۷ آذر
از پارسال تا امسال شعری از احمد غلامی (آرینوس)
از دفتر آرینوس نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۲۹ شماره ثبت ۱۱۸۵۴۹
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر احمد غلامی (آرینوس)
آخرین اشعار ناب احمد غلامی (آرینوس)
|
پارسال گــذشت ســــــال جدید آمد
جز خاطـــره چیزی به یاد مـــــــاند؟
قــــــطار زندگی کـــــــمی آرام راند
دگـــــر هــــیچ ارزو نخواهم داشت
شـــــعر تازه از قلـــــــم کند ریزش
همه ورزش کنند از جوان تا پیرش
هر چیز صاف جز موی پر پیچش
دگـــر هیچ چیز نخواهم خواست
پدر شاداب و با خنده رسد خـانه
برای پسرش چــــــیزی نشد مانع
شـــعرم برای آن زنده که بیجانه
احــــمد هنوز از ارزوست نا سیر
شیرین و لیلی و معشوق در رنج
فرهاد و مجنون هم پی یک گنج
درد درد است چه صــد چه پنج
کلاغ ما رسید به مقصد اما دیر
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام سال نو شما هم مبارک 🌹 انشالا سال خوبی را داشته باشید | |
|
عرض ادب و احترام عید شما هم مبارک 🌹🌹🕊️ | |
|
عرض ادب و احترام سال نو شما هم مبارک انشالا سال خوبی داشته باشی 🌹🌹🕊️ | |
|
عرض ادب و احترام عید نوروز را بر شما مبارک 🌹🌹🕊️ | |
|
عرض ادب و احترام جز حقیقت چیزی نیست سال نو شما هم مبارک 🕊️🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد
را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت
را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای مسئلت مینماییم
خرم و تندرست باشید