جمعه ۲۵ آبان
ققنوس شعری از سایه مانیان
از دفتر ترنم بهاری نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ۲۰:۲۰ شماره ثبت ۱۱۷۹۳۳
بازدید : ۲۲۴ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب سایه مانیان
|
خورشید چشمانت شبی فانوس خواهد شد
از خاک برمی خیزد و ققنوس خواهد شد
دامان چیندار خلیج در تنت روزی
با رقص و ساز بندری مانوس خواهد شد
گل می دهد آویشن در باغ گیسویت
آرامش در سینه ات ملموس خواهد شد
می پیچد آوازت چنان در گوش دریاها
تقدیر تو رویای اقیانوس خواهد شد
صورکلیسا می دمد در نای گرم شهر
زنگ صدای محشرت ناقوس خواهد شد
ایران من روزی به یمن اقتدار سرزمین تو
هر خواب دشمن تا ابد کابوس خواهد شد
#مانیان
۱اسفند ماه ۱۴۰۱
|
|
نقدها و نظرات
|
درود واحترام مهرتان را سپاس🙏 بله مصرع یکی به آخر اشتباه تایپی شده وسرزمین اضافی هست 🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود