يکشنبه ۴ آذر
زلزله خوی و ترکیه و سوریه شعری از بلوچ شارکی پلارکوه، شاعر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۴۴ شماره ثبت ۱۱۷۳۹۳
بازدید : ۳۰۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر بلوچ شارکی پلارکوه، شاعر
آخرین اشعار ناب بلوچ شارکی پلارکوه، شاعر
|
زمین لرزان و نا آرام گشته
با اجل گویی همگام گشته
چون زامبی میان خونها
وحشی خون آشام گشته
چه کسی سنگ زده بهش
با بتن ها پی انتقام گشته
زمین رقص مرگ کند، آه
زندگی آرزوی خام گشته
ببین حکمت خدا جهان را
اجل برد زمین بدنام گشته
چنان پندارم این فاجعه را
آخر زمان، دنیا تمام گشته
با همه ی پیشرفت بشری
علم محدود ناکام گشته
ای انسان بیندیش، بنگر
زندگیچه بی دوام گشته
ز دیدن رنج و ضجه ها
زندگی دگر تلخ کام گشته
گریه کن پلارکوه، گریه
شادی به خدا حرام گشته
بلوچ شارکی پلارکوه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.