جمعه ۲ آذر
چند رباعی شعری از مهدی سیدحسینی(بنده)
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۵۶ شماره ثبت ۱۱۷۱۷۲
بازدید : ۵۱۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مهدی سیدحسینی(بنده)
آخرین اشعار ناب مهدی سیدحسینی(بنده)
|
در خانه ی بی ثبات و از بنیه خراب
آسوده چگونه می شود رفت به خواب
ای آنکه مهارتت نبود آبادی
ما منتظریم بشنویم از تو جواب
⚘⚘⚘⚘⚘
رنجیدن این جماعت از جور و جفاست
خدمت به خلایق از عنایات خداست
آنکس که به درد دردمندان نرسد
شرمنده ی روی شهدا روز جزاست
⚘⚘⚘⚘⚘
با آتش غم چهره برافروخته اند
آنانکه به آسمان نظر دوخته اند
مردان بدون ادّعا درس شرف
در مکتب اهل بیت آموخته اند
⚘⚘⚘⚘⚘
آنانکه چراغ مهر افروخته اند
هر چند که پروانه صفت سوخته اند
در مکتب اهل بیت بی شک و گمان
درس ادب و شرافت آموخته اند
⚘⚘⚘⚘⚘
#مهدی_سیدحسینی
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی ممنونم این روز فرخنده بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد. با آرزوی سلامتی و توفیق الهی ⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد با سعادت اسوه صبر و تقوی ، مظهر علم، عزت، عدالت، سخاوت و شجاعت حضرت امیرالمومنین، علی بن ابیطالب علیه السلام ، مبارک باد