جمعه ۲ آذر
گل لاله شعری از مهدی سیدحسینی(بنده)
از دفتر سکوت سرد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۲۲ شماره ثبت ۱۰۷۱۱۶
بازدید : ۱۶۴ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مهدی سیدحسینی(بنده)
آخرین اشعار ناب مهدی سیدحسینی(بنده)
|
به دشت لاله بودی نوگلی زرّین ، گل لاله
که با دستان باد شب شدی گلچین گل لاله
چه طوفانی به پا کردی در این دریای آلوده
دل ساحل که پر شد از غمی سنگین گل لاله
گلویت را گره زد داس بغض آلود رسوا با
طناب جهل و نادانی به نام دین گل لاله
از آن ساعت که دستت را به دست آسمان دادی
کسی کامش نخواهد شد دگر شیرین گل لاله
نمی دانم کسی از باغبان پرسیدلالهه بعد از تو
چرا در دشتِ عطرآگین ، شده خونین گل لاله
چه زیبا می شود دنیای بی نور قناری ها
اگر شادابیِ گلها شود تضمین گل لاله
۱۵ / ۳ / ۹۹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا 🌺🌺