آسمان آبستن خیرات شد
فرصت روئیدن ایات شد
سایه ی حق بر زمین افتاده است
دروجودی بهترین افتاده است
بر دعا جسم زمینی داده اند
با حقیقت همنشینی داده اند
عرشیان بر خاک مهمان می شوند
تا ابد ممنون از آن می شوند
نور حق از آسمان تابیده است
روشنی در روشنی پا شیده است
بار دیگر حق به خود تبریک گفت
بر چنین کاری که شد تبریک گفت
ریشه ی هفت آسمان در خاک شد
خاک اینجا بر تر از افلاک شد
واژه ی عشق خدا معنا گرفت
این حقیقت از خدا امضا گرفت
مهربانی بار دیگر زاده شد
فرصت عشق حقیقی داده شد
آسمان را آسمانی داده اند
عشق اورا جاودانی داده اند
جنت اینجا زیر پای مادر است
مادر ما مادری نام آورست
مادر ما بوی گلها می دهد
حق برایش نام زهرا می دهد
مادر ما معنی عشق علیست
مادر ما با حقیقت همدلیست
مادر ما عشق پاک احمد است
مادر ما عشق پاک سر مد است
مادر ما مادری فرخنده شد
معنویت از وجودش زنده شد
-----------------------
شب افروز 10/2/92
تولد یگانه ی حقیقت ،معنا معنویت ، رخنمون صداقت
صدیقه ی کبری ، فاطمه ی زهرا را به تمامی حق باوران تبریک می گویم
و این برگ زرین را در پرونده ی ارادتم ثبت و ضبط می نمایم
باشد مقبول حق و دست مایه ی روز جزا، تا دستگیر این دل سیه رو باشد
فاطمه معنای علی می دهد
معنی عشق ازلی می دهد
فاطمه در پشت در آن شب چه گفت؟
جان و دلش را به ولی میدهد
شب افروز10/2/92
یک شب مرحوم پدرم تو خواب دیدم که می گفت من اشعار تو رو تو اون دنیا می خونم و افتخار می کنم
عزیزان به اهلبت ابراز ارادت کنید تا به خودتون ارزش بدید
عزیزی می گفت یک شب در عالم خواب خدمت یکی از ائمه رسیدم از من پرسید برای ما چه داری؟ من با عجله دیوان اشعارم و که همراهم بود ورق می زدمولی همه ی صفحه ها سفید بود با شرمندگی سرم و پائین انداختم اون بزرگوار ورق مچاله شده ای رو نشون من داد وگفت این شعر نا تموم و برای ما نوشتی ولی چون باور نداشتی دور انداختی برای تو ارزش نداشت ولی برای ما ارزش داره
یاحق