شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حامد امیریان خاموش
آخرین اشعار ناب حامد امیریان خاموش
|
#میان معرکه با ذوالفقار میچرخد
#چنان عقاب به گرد شکار میچرخد
#چو شیر حمله برنده به جمع کفتاران
#نگاه پر غضبش چون به کار میچرخد
#برای اینکه به زانو درآورد دشمن
#گهی پیاده و گاهی سوار میچرخد
#علی علی ز دهان نبی نمی افتد
#که کار دین ز نبودش چه زار میچرخد
#هزار مالک اشتر فدای یک نفسش
#به دور او همه عالم قطار میچرخد
#میان عرش فتی غیر او نمیدانند
#که کائنات پی این مدار میچرخد
#به اذن او ز پی هر خزان بهاری هست
#به حکم اوست که لیل والنهار میچرخد
#میان خانه ولی عاشق است و نازک دل#
#چنان لطیف به گرد نگار میچرخد#
#گهی نشسته به پهلو شکسته میگرید#
#گهی به دور سرش بیقرار میچرخد#
#میان رقص سماع هر که مست و بیخود شد
#به دور حیدر دول دول سوار میچرخد
#کسی به گرد غبار عبادتش نرسد
#خدا به سجده ی او بیقرار میچرخد
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما ممنون از حسن نظرتون
| |
|
ممنون جناب استکی از محبت دایم شما سایه ی لطفتون همواره مستدام | |
|
متشکرم از لطف نگاهتون 🙏🙏🌹🌹 | |
|
ممنونم از حسن توجهتون 🙏🙏🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارعالی
علی یارتان بزرگوار