مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
گولدوره نمه ریخ شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۱۱۶۵۶۲
بازدید : ۲۲۸ | نظرات : ۹
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
آغلایان گوزلری
نه سن و نه من و نه تاریخ
هش زامان گولدوره نمه ریخ
آچیلماز یاسا بولانمیش اوره ک
بو او درد دی
کی کیم سیه بولدوره نمه ریخ
چاتدامیش کونول
چیه لنمیش بیر یارادی
درین لشیپ و هیچوقت بیتمز
بوی آتمیش بلانی
اوره ک لر اگر بیرلش مه سه
اولدوره نمه ریخ
----
نمیتوان خندانید
---
چشمان گریان را
نه تو و نه من و نه تاریخ
هرگز نمیتوانیم بخندانیم
باز نخواهد شد دل عزا دار
این دردی است
که به کسی نمیتوانیم بفهمانیم
درونی که شکسته
مثل یک زخمی چرکین
عمیق گشته و ترمیم نمیشود
بلائی که بزرگ گشته
اگر دلها یکی نشوند
کشته نخواهد شد
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود