دوشنبه ۵ آذر
زیبا چشم شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۴۳ شماره ثبت ۱۱۴۸۷۹
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
یک روز در این جا بود یک آهوی زیباچشم
هنگام خرامیدن خم زانوی زیبا چشم
گفتم که حبیبم شو تا عشق کنم باتو
گفتا برو باد آید آن بانوی زیبا چشم
گفتم بده دمنوشی یا باده ی بیهوشی
اصلا نرود از چشم آن کادوی زیبا چشم
آمد که زدر بیرون تا بسته کند در را
دیدم که چه بازویی آن بازوی زیباچشم
افسوس که من پیرم او تازه جوان است او
بیمار شدم یارب کو داروی زیبا چشم
درگیر چرا مارا با خوبرخان کردی
درگیر قد سروو آن جادوی زیباچشم
باشد گل زیبایی در باغ وچمن خندان
الیاس تو را خواهد ای آهوی زیبا چشم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاعر بانو خانم عباسی ازلطف شما ممنونم | |
|
سلام و درود برشما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.