شنبه ۳ آذر
مرنجان شعری از آرش براتی
از دفتر دلنوشته های من نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۳ شماره ثبت ۱۱۴۲۴۷
بازدید : ۳۹۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب آرش براتی
|
باده کم خور که عیان است نظر رسوایت
نظر خویش نگهدار به افسار زبان
شاید از مرگ من و تو نشود جایی سبز
لااقل ننگ نباشد به چمنزار، تراب
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس استاد بزرگوار | |
|
درود و سپاس بزرگوار | |
|
زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.