يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب محمد حسنی
|
پناه می برم به تو
از این جان!
این نیمه ی جان!
این نیمه ی نیمه ی جان!
که در مقامِ تو
نیمه ی نیمه ی نیمه ی جان هم نیست!
پناه می برم به تو
از این جهان، از این زندگی
که زندگی ذرّه ای
به جان تو نمی آید
*
پناه می برم به تو
که پناهِ بِجز تو در مانده گی ست
جانانم
جانِ من را به قدر گاه گاه پناهم بریز
که پناهگاهی
به قدر و قدرت تو نمی بینم
محمدحسنی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما تکتم عزیر ،زیبا بینید، سپاس، در پناه خدا | |
|
درود پرناک عزیز سپاس از حضور و نظر ارزشمندتان، دلتان شاد یاد خدا، در پناه خدا | |
|
درود گرامی سپاس از شما، در پناه خدا | |
|
درود و سپاس از حضور در پناه خدا | |
|
درود جناب فتحی عزیز سپاس لطف دارید در پناه خدا | |
|
درود شاهزاده عزیز ، لطف دارید سپاس از شما در پناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یاد بود بی همتای سر سپاری محض ابراهیم و اسماعیل
در برابر پروردگار
و معجزه بی بدیل سخاوت و مهربانی ذات حق تعالی
بر تمامی مهربانان مبارک باد