غرب در مرحله وُ وهلهٔ ویرانی هاست/
در اروپا همه آثار پریشانی هاست/
می رسد موسیقی بمب اتم ها در گوش/
بشریّت همه شرمندهٔ این جانی هاست/
چه کسی دیده ز سبزی بچکد سرخی خون/
قارّهٔ سبز* به خونابه نمایانی هاست/
همه جا بانی جنگ است و اصولش از جنگ/
فلسفه بافی*آن گر چه ز انسانی هاست/
حرف او گر چه پر از نغمهٔ آزادی هاست/
در عمل شیوهٔ او شایق زندانی هاست/
موزه هایش پُرِ از جمجمهٔ* انسان هاست/
لحظاتش همه کشتار فراوانی هاست/
همه تاریخ مُدرنش چو صلیبی ها* جنگ/
صفحاتش رُخی از بی سر و سامانی هاست/
کمر همّت او بسته به تحریم جهان/
دشمن نوع بشر دشمن آسانی هاست/
بیضی کاخ سفید* است به فرماندهیش/
روی میزش قلم و پر ز قلمدانی هاست/
دست او نسخهٔ انجیل و ز انجیل تهی ست/
همچو آن قوم که در زمرهٔ پالانی هاست*/
باز باید که بگویم سخن اول خود/
غرب در مرحله وُ وهلهٔ ویرانی هاست
*قارّه اروپا معروف به قاره سبز هست.
*اشاره به فیلسوف های ریاکار غرب که با این همه جنایات دولت های غربی واضع نظریات حقوق بشری بودن.
*اشاره به موزه جمجمه های رهبران الجزایر در فرانسه که مورد بازدید عموم هست و واقعا اسفناکه وجود این موزه.
*اشاره به جنگ های صلیبی و جنایات صلیبی ها.
*اشاره به اتاق بیضی کاخ سفید که محل استقرار رئیس جمهور آمریکا و امضای تحریم ها علیه کشورهای متمدن همچون ایران اسلامی هست.
*پالانی ها یا حمال های کتاب تورات که اشاره به یکی از آیات سوره جمعه در مورد قوم یهود داره
سلام و درود
زیبا و آموزنده و حق پرداز