دوشنبه ۵ آذر
رویای بدون مقصد شعری از نفیسه کلهری نفس
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۵۷ شماره ثبت ۱۰۹۴۱۱
بازدید : ۲۲۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر نفیسه کلهری نفس
آخرین اشعار ناب نفیسه کلهری نفس
|
رویاهایم به مقصد نمیرسند
هنوز، حوالی خیالم قدم میزنی
#نفیسه_کلهری
|
نقدها و نظرات
|
درودها برشما شاعر گرانقدر سپاسگزار مهرنوازیتان هستم برقرار و پاینده باشید🙏🙏🙏🌹🌹🍀🍀🍀💚 | |
|
درود برشما جناب محمدی بزرگوار شاعر گرانقدر سپاسگزارم از مهرنوازیتان برقرار باشید رقص قلمتان همیشگی و در اوج 🙏🌹🍀🍀🍀🍀🍀🍀💚💚💚💚💚 | |
|
درود ووقت خوش برشما شاعر گرانقدر سپاسگزار مهرتان هستم پاینده باشید 🙏🌹🌹🌹🍀💚 | |
|
درود وسپاس از شما شاعر گرامی برقرار باشید🙏🙏🙏🌹🍀💚 | |
|
درودها برشما شاعر گرانقدر روزگارتان نیک سپاسگزارم از لطف و مهرتان برقرار باشید 🙏🙏🙏🌹🌹🌹🍀💚
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت مولای متقیان
امیر مومنان
حضرت علی مرتضی علیه السلام را تسلیت عرض میکنم
خدایا
در سالگرد شهادت مولایمان
بیست و یکمین روز
از ماه مبارک رمضان
به فڪرمان منطق
به قلبمان آرامش
به روحمان پاڪی
به وجودمان آزادی
به دست هایمان قدرت
به چشمهایمان زلالی
به زندگیمان عشق
به دوستی هایمان تعهد و
به تعهدمان صداقت عطا ڪن