جمعه ۲ آذر
رمضان ماه خدا شعری از خداداد آدينه (آدينه)
از دفتر آدینه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ۲۱:۵۵ شماره ثبت ۱۰۹۰۲۷
بازدید : ۲۸۹ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر خداداد آدينه (آدينه)
آخرین اشعار ناب خداداد آدينه (آدينه)
|
ماه رمضان آمدودل درطرب آمد
عشق ازقفس تن هیجان کردبدرآمد
ایام خزان رفت بهاردل وجان شد
دوران فضیلت وکرامت زدر آمد
ای زهد فروشان در میخانه ببندید
اکنون درتقوا بگشایید صنم آمد
جانانه بپویید ره دل رابه کمالات
بی رنگ و ریاباش که ماه جنم آمد
پیمان ببندیم به کس بد ننماییم
اطعام نماییم که ماه کرم آمد
امروزبپوشیم یتیمی به قبایی
مادست خدا را بفشاریم فرح آمد
هرگزمکنیدجوردراین ماه مبارک
این ماه صیام است که فرخنده بیامد
آدینه دراین ماه مبارک بدعا باش
برکل جهان این رمضان پرثمر آمد
شاعر: خداداد آدینه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
نماز روزه ها قبول
التماس دعا