جمعه ۲۵ آبان
سرد وبی روح شعری از سایه مانیان
از دفتر ترنم بهاری نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ۲۲:۲۹ شماره ثبت ۱۰۸۷۹۴
بازدید : ۳۰۴ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سایه مانیان
|
معنای عاشق بودنش گاهی چنین است
شیرین ترین لبخندها اندوهگین است
لبخند یک زن مثل عکس سرد و بی روح
نقشی که خود گویاترین درد زمین است
مثل ژکوند از غصه لبریز است اما
مبهم ترین غم در لبان آتشین است
آتش زده رودابه های روح خود را
مثل سیاوش مظهر یک سرزمین است
هم سیب سرخ باغ های سبز لبنان است
هم خون ظلم گرده دیوار چین است
قلبش تمام شعرها را در خودش دارد
تلفیق اشک وخنده هایش دلنشین است
#سایه_مانیان
|
|
نقدها و نظرات
|
درود واحترام ممنون از توجهتان حتما بررسی میکنم | |
|
درود واحترام بله ممنونم حتما بررسی میکنم | |
|
درود واحترام بله ممنون از توجه شما بررسی میکنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
آهنگ مصرع چهارم؟