دوشنبه ۵ آذر
زرگر زمانه شعری از انوش بیات
از دفتر درد بیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ۰۱:۱۵ شماره ثبت ۱۰۸۴۹۴
بازدید : ۲۹۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب انوش بیات
|
گر من انوش هستم از عشق تو من مستم
بی خود ز خود گشتم آن شب چو گذر کردی
در آن شب مهتابی یاد ز دل نکردی
از عشق جنون داشتم دیوانه خطاب کردی
من راه تو بگزيدم چون چیزی به تو دیدم
از این دل عاشقتر دیگر تو نمی یابی
ای زرگر زمانه آن گوهر جانانه
دور است از این خانه خون گریه کنم امشب
از این دلم چی دیدی که زود رها کردی
خوب شد به سحرا بیگانه رها کردی
ای دلبر خندانم هم جان هم روانم
آرام نگیرد دل تا خاکش نکردی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد بزرگوار از شما همچنان
| |
|
سلام و احترام خدمت شما استاد بزرگوار تشکر از نظر شما همیشه سرفراز باشید | |
|
درود بر شما خواهر مهربانم البته توصیه که شما کردن به یادم هست و مي باشد چون کمی مریض بودم نشد بااحترام برادر شما انوش بیات | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سال نو مبارک
یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ
ای تغییر دهنده دلها و دیدهها
یَا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ
ای مدبر شب و روز
یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ
ای گرداننده سال و حالتها
حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ
بگردان حال ما را به نیکوترین حال