جمعه ۲ آذر
ای گوزل 2 شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۴۲ شماره ثبت ۱۰۸۲۶۹
بازدید : ۲۵۲ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
دوشموشم گوزلردن آما سن گوزوم سن ای گوزل
بیله فیکریم وار کی اصلا سن اوزوم سن ای گوزل
غرق دریا اولموشام گل توت الیمدن وئر نجات
گلمه سن من اوزمنم سن سن اوزوم سن ای گوزل
دوز موشم نیسگیل لره غربت لره سنسیز لیقه حسرتلره
طاقتیم قورتاردی آلله سن دوزوم سن ای گوزل
گویلوم ایستر مست اولام جام شرابیندن ایچم
مست ائدر سن سن منی سن سن اوزوم سن ای گوزل
بو لغت لر کلمه لر یا هریازی کی یازموشام
هاموسی سن دن دی یر لر سن سوزوم سن ای گوزل
الیاسی راضی ائله قویما که هروقت آغلاسون
شهرتیم شانیم وقاریم سن پوزوم سن ای گوزل
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلاملار اولسون
یاشامالیسینیز
چوخ دَیَرلی و داهی ناب یازیبسیز
اولوتانرینین امانیندا ایگیت شاعیر