جمعه ۲ آذر
یاد تو شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۵۳ شماره ثبت ۱۰۸۱۷۴
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
هرزمان یاد تو افتادم کشیدم آه من
چون تویی هرگزبه عمر خود ندیدم ماه من
در مسیر عشق تو ثابت قدم بودم ولی
از هرآن راهی که رفتم گم نمودم راه من
عمق احساس مرا باور نکردی خوب من
تا زمانی که دگر افتاده بودم چاه من
برتو آوردم پناه آیا پناهم می دهی
چونکه دیدم مهربانی خود شدم گمراه من
تو مرا راندی زدر گاهت کجا حالا روم
داد از رنجی که بردم تا رسیدم شاه من
دیگر از این جا برو الیاس کم افغان نما
تو بریدی آن چنانم تا شدم کوتاه من
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام مهربانوی بزرگوار روز جهانی زن برشما مبارک از لطف شما ممنونم . | |
|
درود بر شما مهربانوی عزیز روز جهانی زن بر شما مبارک ممنون لطف بیش از حد شما هستم . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام سجاد مبارک باد