به نام خدا
سلام و درود
🌷 مدیر عزیز سایت شعرناب استاد سید فکری احمدی زاده
بااجازه از محضر همگی دوستان ادیب شعرناب و خودِ شریف تان به نمایندگی از طرف یکایک اعضای ارجمند سایت ادبی شعرناب و به نوبه ی خودم ؛ سالروز تولدتان را در ماه اسفند تبریک می گویم و از یگانه خدا برای شما و خانواده ارجمندتان و همگان ، آرزوی سلامتی و سعادت را در دلشادی های مُستدام و برکتِ روز افزون خالصانه خواهانم🌷
اسفند شده جانم بر آتشِ دیدارت
افشانده فلک دستی بر رویشِ انوارت
سبزینه کِشَد خورشید ، نقاشِ زبردستی ست
برلوحِ حیاتِ تو .. عشق لاله ی گُلزارت
ساده بتپد دل ها بر نعمتِ حَق دادی
بر شوقِ نفَس هایت از شادیِ سرشارت
لبخندِ تو را خواهان هر بارشِ زمستان
گویای شاءنِ شادی ست افراغِ سپیدارت
از یُمنِ قدومِ توست این شوقِ سرودِ سار
غنچه بگشاید لب بر نغمه ی بهارت
در سجده ی سحرگاه بر شُکرِ ایزدی ماه
رخ پوشد ازین هستی تا مِهر شود یارت 🌸الهی آمین🌸
🌷🌻پیشاپیش سال نوی همگی شما عزیزان مبارک🌻🌷
🍃🌺🍃بااحترام و سپاس از زحمات بی دریغ تان استاد🍃🌺🍃