يکشنبه ۴ آذر
دختر سرهنگ شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۴۷ شماره ثبت ۱۰۷۴۲۳
بازدید : ۴۴۳ | نظرات : ۵۷
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
لبخندت طلوع ماه است
در شب چارده
چهرهات نقاشی خداوند است
بینیاز از دست بشر
شادابیات گلستان را بخاطر آورد
در اردیبهشت عاشقی
راه که میٱفتی
زمین از حرکت میایستد
از خانه که در میآیی
خورشید طلوع میکند
از کوچه که میگذری
همه جان ها، چشم میشوند
در هر محفلی وارد میشوی
همه زبان به تحسین میگشایند
به خانه برمیگردی
مهتاب برمیآید
راستی چه خوشبخت است سرهنگ
که ماهرویی چون تو، به خانه دارد...
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درود بر بانو حسین زاده نیکوسخن
کمال امتنان را دارم حضورتان افتخاری ست
زیباگوی زیبابین 👌😍🌻
| |
|
درود جناب احمدیان گرامی سپاسگزار حضورتانم عالی روزگار باشید | |
|
درود بر سید بزرگوار سپاسمند بودتانم زیبایی ایام از آنتان پاینده باشید جناب هادی | |
|
درود سارابانو جان
زیبا نگاه شماست متشکرم
مهرتان مانا ❤🌹 | |
|
درودها جناب استاد معینی بزرگ منش
عرض سپاس دارم از الطاف حضرتعالی ایام بکام
سرافراز باشید 🌼🌼🌼🌼🌼🌼 | |
|
درود بر شما
دلنشین حضور قشنگ شماست مهرتان را سپاس
🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
درودتان بانو رضایی عزیز
سپاسگزارم زیبابین هستید 👌😍
| |
|
درود و سپاس جناب رضاپور گرامی پاینده باشید | |
|
درودها جناب علامیان گرامی سپاسگزارم | |
|
درود و عرض ادب جناب استاد سبکبار گرانقدر
به به از این بارش الطاف حضرتعالی بر سر شعر ناب
منت گذاشتید استاد عزیز 🌻🌼🌹 | |
|
سلام و عرض ادب و احترام استاد انصاری مهربان
تشکر دارم از حضور و شاگردنوازی حضرتعالی سایه تان مستدام
🌷🌼🌻 | |
|
درود درود جناب پرناک عزیز
متشکرم وجودتان ارزشمند است
برقرار آرامش و شادی باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درودتان جناب آزادبخت ارجمند
بسیار ممنونم از بودتان پایدار باشید
🌻🌻🌻 | |
|
درود بر شما جناب حسنلو ارجمند
سپاسمند حضورتانم باغ زندگی تان پر از شکوفه های معطر شادی
🌹🌹🌹
| |
|
درود بر بانو آهنگران عزیز سپاسگزارم برقرار باشید | |
|
درودا جناب خواجوند گرامی سپاسگزارم لذت زندگی از آنتان | |
|
سلام بانو رحمانی جان سپاس از حضور دلنوازتان جانتان سرشار از حس رضایتمندی | |
|
درودا بانو ناطق عزیز قشنگ بود شماست سپاس تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام مهربان مادر عزیز
به به چقدر زیبا و زیبانگر سرودید
سطر به سطر دلنشین