کاکُلی سلام سلام خوش اومدی به خونَمون
کاکلی نِگام بکن بیا تو آشیونَمون
خونمون درویشیه نترس اگه ریش میزارم
کاکلی چیکار کنیم با این دل دیوونمون
کفترم خوش اومدی کجا بودی بیا بشین
کاکلی ببخش کمه اگر چه آب و دونمون
یادمه کارن میگفت خاندایی جون خاندایی جون
کفترات کِی میپرن کی میشینن رو شونمون
کاکلی به من بگو آخه کجا رفته بودی
اگه پرهام بدونه هی میگیره بهونمون
کاکلی کاوه همش نِگات میکرد یادت میاد
لالایی میخوند واست یادت میاد تو لونمون
دیشب از تو پنجره آسمونو دید میزدم
کاکلی بازم بری بد میشه ها میونمون
سفیدم نپر نرو خطر داره منو ببین
میدونی عوض شده الان دیگه زمونمون
صبح که از خواب پاشدم برفیو پر دادم هوا
نکنه باز اومد و رفتی تو از شبونمون
کاکلی نشونیتو هیچکی نداد کجا بودی
کاکلی نشون بده بازم به من نشونیمون
سفیدم خسته ام از دو رنگیا منو ببین
کاکلی صدا بزن بازم دل ویرونمون
میدونی ترانمو شاهینای آسمونم داد میزنن
کاکلی تو هم بخون با برفی دُردونمون
بخونین سارا کجاست سارا کجاست با برفی ام
کارن جون تو هم بگو کِی میشینه تو خونمون
...
مهدی بدری(دلسوز)
...
کارن و کاوه(بچه های خواهر زاده)
پرهام(برادر زاده)
برفی(نیاز به معرفی نیست)
ترانه زیبایی است