پنجشنبه ۱۷ آبان
|
دفاتر شعر زهرا عابدی (دختر پاییز )
آخرین اشعار ناب زهرا عابدی (دختر پاییز )
|
گفت : دوستت دارم،
و در سرزمین من،
خورشید خوشبختی، طلوع کرد؛
دل یخ بسته ام جانی دوباره گرفت؛
و از گرمای عشق،
جوانه زد.
مهربانی اش،
هوای لحظه هایم را بهار کرد
و شاخه های بی کسی ام را،
غرق شکوفه های سپید کرد.
غصه های خاکستری ام را،
باد برد.
و در گوشه لب هایم ،
ترانه ای سرخ روئید.
شبنم های امید
بر گلبرگ های وجودم نشست.
و پروانه سپیدم از پیله اندوه، پر کشید.
بودنش احساسم را صیقل داد.
و زندگی ام را در دل ثانیه هایم جاری کرد.
بودنش قشنگ ترین ،
اتفاق زندگی ام شد.
و بهترین خاطره ی عمرم.
هزار سال دیگر هم که بگذرد؛
یقین دارم؛
مرور نفس هایش، آرامش را به جانم پیوند می زند.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها سپاس از نگاه زیباتون 🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود
موفق باشید