سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    همدم

    شعری از

    سیدحسین موسوی شکیب

    از دفتر کوچه باغ شعر نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۳۶ شماره ثبت ۱۰۴۸۹۸
      بازدید : ۹۷   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سیدحسین موسوی شکیب
    آخرین اشعار ناب سیدحسین موسوی شکیب

    امید که آیی وهمدم دل مابشوی
    روان به کلبه خاکی ودل بی ریا بشوی
    گرحوصله وصبروتامل کنی دمی
    آنگه به زبان حال من آشنا بشوی
    شاید که دلت خواست  وآمدی
     با نغمه غمگین دلم یکصدا شوی
     
    پاداش لطف ومحبتتان شود جبران
    باخنده مستانه این خانه مبتلاشوی
     
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۱۴
    درود بزرگوار
    دلنوشته زیبایی است خندانک
    طوبی آهنگران
    شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۶:۵۷
    در وجود ما هزاران گرگ و خوک

    صالح ناصالح و خوب خشوک

    حکم آن خورست کآن. عالی ترست

    چون که زر پیش از مس آند آن زرست

    ساعتی گرگی در آید در بشر

    ساعتی یوسف رخی. هم چون. قمر

    دل ترا در کوی اهل دل کشد

    تن تو را در حبس آب گل کشد

    هین غذای دل بده از هم دلی

    رو بجوی اقبال را از مقبلی

    آب گل خواهد در دریا رود

    گل گرفت پای آب را می کشد

    گر رهاند پای خود را از دست گل

    گل بماند خشک و او شد مستقل

    آب ما محبوس گل مندست هین

    بحر رحمت جذب کن مارا از طین

    سلام این شعر زیبا از حضرت مولا نا

    بس می گوید شیرین از حال ما

    کی شود ما از گل برمانیم جان

    سوی در یا رقس کنان چون موجها

    ما چه محبوس مانده ایم در نفس خیش
    بحر رحمت جذب کن مارا از طین

    کاش یر آن شتابیم تا نگردد در ما درشت

    چو در وجود ما می گردد تا به کشت
    و از فریدون مشیری

    هر که گرش را بیندازد به خاک

    رقته رفته می شود انسان پاک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0