يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
حلقه وصل
حلقه وصلت گفته ای فراموشم باد
سوز عشق ام کماکان خاموشم باد
رفته ام یاد تو می روم از کُوی تو
بی تو باده من ننوشم، که نوشم باد
* * *
سوز دل
سوز دل تو آتشینی در دل ما
رفته ای نازنینا یار و همدل ما
قعود به بادیه ام کن تکلیف ما
اشک تو ریزان جاری منزل ما
* * *
خشنود
سوز قلم و بی مهر وفا قسمت من شد
این یار بی حال در خفا قسمت من شد
دانی که هر آن مشغول به کوی اویم
خشنود به این بی جفا قسمت من شد
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درودها استاد بزرگوار و ادیب پارسا
بسیار ممنون و سپاسگزارم از همراهی دلسوزانه جنابتان در صحنه ادب و فرهنگ
ممنونم و متشکر استاد استکی | |
|
سلام و درودها استاد خوشرو سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب استاد گرامی ممنون و متشکرم | |
|
سلام و درود بانو بهرامی ادیب و شاعر گرامی ممنونم و تشکر | |
|
سلام و درودها استاد اخوان عزیز ممنون و سپاسگزارم از لطفتان | |
|
سلام و درودها سپاسگزارم بانو مهتدی | |
|
سلام و درودها سپاسگزارم و ممنون بانو
| |
|
سلام درودتان بانو حکیمی ادیب و شاعره بزرگوار
سپاسگزارم | |
|
سلام و درودها استاد جهرمی عزیز و بزرگوار سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام ها استاد فریدونی ادیب گرانقدر
ممنونم از نگاه زیبایتان
| |
|
سلام و درود استاد نیکوفر ادیب و شاعر وارسته
بسیار ممنونم از لطفتان خوانده اید به مهر
| |
|
سلام و درودها استاد ابراهیمی ادیب گرامی
ممنون و متشکرم
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سه تا دلنوشته زیبا بود