شنبه ۱۰ آذر
مهتاب گونه شبی شعری از فریباایازی روزبهانی
از دفتر آتش احساس نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۳۱ شماره ثبت ۱۰۴۲۳۲
بازدید : ۲۶۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر فریباایازی روزبهانی
آخرین اشعار ناب فریباایازی روزبهانی
|
خسته ایم
از سیلی باد در گوش باد
از مردن شمعدانی ها
ترسیدن قناری ها
کاشکی پسا کرونا
یکی بباید
دست مان را بگبرد
بغل کردن را یادمان دهد
بوسیدن را
عشق را
قلب های یخ زده را جمع کند
یک روز تعطیل همه را پشت پنجره بخواند
همه بیایند
حتی ماه و خورشید و ستاره
تا در انبساط خاطرش ذوب شویم
زمین بدون ماسک نفس بکشد
شاعر ارغوان
شعر های دلتنگی اش را ورق بزند
تا
مهتاب گونه شبی
از کوچه معشوق بگذریم.
کاش همین جمعه بیاید
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو قدم بر چشم ما گذاشتید | |
|
درود بانو کوهواره و سپاس از حضور سبزتان | |
|
سپاس از توجهتان | |
|
سپاس از حضورتان | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانوی عزیزم
زیبا بود
اللهم عجل لولیک الفرج