سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      عشقی سوزان

      شعری از

      مهشید عبادی

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۱۰ شماره ثبت ۱۰۳۴۶۰
        بازدید : ۱۱۷   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهشید عبادی

      هر لحظه به نام تو که نیستی قلم بردارم
      تک تک ثانیه هایم پر از این نیستی ها
      خسته از عمر و جوانی شده ام ، آه چه زود
      زدی بر دل گنه عاشقیِ معشوقی
      که ندیده و نفهمید تو را هیچ کجا
      آنقدر سوخته ای کز گذر این عشقت
      که هم آشوبی و هم شعله شمعی سوزان
      ای دل آسوده بمیر که از این منزل دور
      هرگز نَبُود عشق برایت آسان
      خسته از هر چه که نامش شده عشق و احساس
      به کدامین گنه آزردم‌ از این عشق کهن
      آه دل، آه از چشم میگریم و از تو مینویسم
      اما باز پاسخ ندهی تو به سوالی بی جا
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹
      درود بانو
      چنانچه آهنگ مقطع اصلاح شود
      نیمایی بسیار زیبایی است خندانک
      مهشید عبادی
      مهشید عبادی
      دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶
      🙏🌹
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۲۲
      شاعر گرامی
      شعرزیبایی بود
      همیشه سرافراز باشید
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مهشید عبادی
      مهشید عبادی
      سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۱۲
      درود بزرگوار🌹
      ارسال پاسخ
      علیرضا مرادی( مراد )
      چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۸
      درود بر شما
      زیبا سرودید
      ایام بکام
      در پناه حق
      خندانک خندانک
      خندانک
      مهشید عبادی
      مهشید عبادی
      پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۷
      🙏🌹🌹
      ارسال پاسخ
      یونس جاهدی
      جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۲
      شعرتون میتونه ادامه داشته باشه شعر قشنگ و زیباییم از کار درمیاد.همیشه پیروز و مانا باشید
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0