ا🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
ا🌿🌹🌿🌹
ا🌹🌿
ا🌿 #ارادت
ا🌹
به سیدالشهدا
و روضه ی حضرت #رقیه
" شه کربلا ، سلام "
ای قلبیمون صفاسی ، شه کربلا ، سلام
عطشان ئولن قتيل ذبيح از قفا ، سلام
----------
یاد ایلیوب بلالریوی ، سینه داغلارام
قلبیم یانار ، سرشکیمی رخساره باغلارام
نازلی رقیه وون حالنا ، یانّام آغلارام
ذکریم اولار ازلده ، شه سر جدا ، سلام
----------
آز سنّیله ديولّه قوجالدی ، #حسین قیزی
دیلدن دوشوبدی ، سولدی سارالدی ، #حسین قیزی
گوندوز داخی گوزونده قرالدی ، #حسین قیزی
درده گلردی آغزى ديَن دمده تا ، سلام
----------
چیخمشدی اهل کین ، هامی راه صوابیدن
از بس چوخ اولدی دردی ، داخی دوشدی تابیدن
نصرت آلاردی #زینب علیا جنابیدن
علیا جناب ، #زینبه بیزدن اولا ، سلام
----------
بابا سینون فراقینه ، آغلاردی هر گجه
دردین دیردی ، قلبینی داغلاردی هر گجه
مین زحمتیله یاره نی باغلاردی هر گجه
اولسون یارالی قانلی ایاقلارینا ، سلام
----------
یتدی او دم کی ، گلدی باباسی خرابیه
زینت وئروب باشیله ، آتاسی خرابیه
سالدی شرر ، #رقیه نواسی خرابیه
دوردی ایاقه عرض ائلدى آى بابا ، سلام
----------
خوش گلموسن بو غمکده نی گلشن ائتموسن
ظلمت گجه گلوب ائويمى ، روشن ائتموسن
زينت وئروب قوجاقيمه ، زيب تن ائتموسن
اى ايلين بو غمکده نی با صفا ، سلام
----------
عمّم نن ایلیردیم هر از گاه من سوال
آیا گلر بابام یانیما ، یا اولوب محال
سویلردی سن سفرده سن ، اولدوم فسرده حال
گلدین بابا ، حاجتیم اولدی روا . سلام
----------
هانسی دنی صفت ، سنی سالدی بو حالته
قاندور محاسنون ، گله لعنت بو ملته
کیم کسدی باشیوی بو جفادور ، نه علته ؟
باش سیز قالان او پیکر صد چاکیوا ، سلام
----------
قال بو گجه خرابه ده ، مهمانیم اول بابا
بو ظلمت ایچره ، شمع شبستانیم اول بابا
گر قالماسان آپار منی ، درمانیم اول بابا
چون چوخ یورولموشام ، یتوب عمروم باشا ، سلام
----------
بیر قدر ، درد دل دئدى ، بير قدر آغلادی
اود وردى زينبون اورگین ، غمله داغلادی
باش دوشدی بیر یانا ، بالا گوزلری باغلادی
نیلی عذارینه ، یارالی قولارا ، سلام
----------
ویرّم قسم ، او نازلی قیزین ، حال زارینه
روزی ائله گئداخ ، او يتيمون مزارینه
#یازینب آغلیاخ ، گینه نیلی عذارینه
(#فرقان) دن ، ائداخ او يتيمه قيزا ، سلام
💥 5صفر سال1442ه.ق💥
(سالروزشهادت حضرت رقیه)
99/7/1
🌹
🌿
🌹🌿
🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹