سه شنبه ۱۵ آبان
یاد لبهایت مرا کُشت شعری از علیرضا کافیان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۴:۵۱ شماره ثبت ۱۰۲۵۲۸
بازدید : ۱۷۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب علیرضا کافیان
|
رفتی اما لحظهای یادت فراموشم نشد
عهد کردم با خودم این کار میکوشم، نشد
با خودم گفتم که مستی میشود چاره مرا
یاد لبهایت مرا کُشت، قطرهای نوشم نشد
هرکه را دیدم شبیهت ذرهای حتا نبود
خاطرت جمع، هیچکس همقد و همپوشم نشد
هرکه احوال مرا دید، از پریشانی رمید
از ستمهایت هراسید، باز در گوشم نشد
آتشی در سینهام انداختی با رفتنت
دل به دریا هم زدم، این شعله خاموشم نشد
گشته مطرود این دلم از های و هوی زندگی
مردهام، اما فقط این خاک همآغوشم نشد
شهریور چهارصد - مشهد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بزرگوار | |
|
درود بر شما | |
|
سلام و عرض ادب و آرزوی متقابل | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
.
درود بر شما..