جمعه ۲ آذر
گفتگو شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۱۰۲۳۹۹
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
ناگهان گفتی که :
حدت را نگهدار همچو من!
گفتمت:
حدت چه حد است؟ بازگو رازت به من
گفتی آن حد را، ولیکن حدِ تو
تیشهای بران بشد، بر شیشهی مینای من
آتشی افکند
بر این خرمن شیدای من...
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درود بر بانوی واژهها
سپاسمند حضور پرمهرتانم زیبایی در وجود شماست
🌺🌺🌺💐 | |
|
درودها استاد استکی جلیل القدر
سپاس از مهرتان روزگارتان شورانگیز و بکام
🍀🌾🌷💮 | |
|
درودها بر جناب خوشرو عالیمقام
مهرتان را سپاسمندم زیبایی زندگی از آن شما
🌹🌹🌹 | |
|
درودتان باد جناب محمدی گرانقدر
سپاسگزار حضورتانم جانتان مانا
🌺🍀🌺🍀 | |
|
درود بر بانو رحیمی مهربان
سپاسمند لطفتانم بر مدار آرامش باشید
🌺♥🌺😍 | |
|
سلام و صد درود بر استاد انصاری نیک پندار
سپاسگزار الطاف حضرتعالی هستم مهرتان پاینده
سرافراز باشید استادجان 💮💮💮🌹🌹🌹 | |
|
درودها جناب ابراهیمی والامقام
سپاس از حضور بزرگوارانهتان زیباروزگار باشید
🌿🌻🌿🌻 | |
|
درود بر الههی احساس دوستداشتنی
مهرتان را سپاس زیبا وجود و نگاه مهرسای شماست
😍♥🌹 | |
|
درودا جناب مراغه والاگهر
سپاسگزارم نیکوروزگار باشید
🌾🌾🌺🌷 | |
|
درود جناب رضاپور سپاسمندتانم برقرار باشید | |
|
درودها بانو عمارتی ارجمند
سپاس از وجود گرامیتان سرافراز باشید
💌🌷🌿🌻
| |
|
سلام و صدسلام جناب راجی گرانقدر
مهرتان را سپاس بزرگوار تنسالم باشید
🌹🍀🌹🍀🌹 | |
|
درودها جناب آزادبخت گرامی سپاس از حضورتان زیباروزگار باشید لطف بفرمایید پس چی بود؟ | |
|
سلام مجدد مهربانو آفاق جسارتم را ببخشایید اساتید هستند نظرشان را جویا شوید ،شاید بنده اشتباه کرده باشم ، تا جایی که من در جریان هستم شعر سپید اهنگ دارد ولی وزن ندارد و قافیه هم در ان جای ثابتی ندارد، حقیقتا نمی شود هم گفت نیمایی است، در دسته شعر های آزاد یا با اندکی تغییر و ،،،، دوبیتی می شود باز هم پوزش می طلبم 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
| |
|
درودها جناب حسینی ارجمند
سپاسمند بودتانم بر مدار آرامش باشید
💮🌿💮🌿💮🌿 | |
|
درودها جناب رضوی بزرگمنش
مهرتان را سپاس زیبا حضور بزرگمنشانه حضرتعالیست
سرافراز باشید 🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب استاد صوفی فرزانه
سپاسمند الطاف حضرتعالی هستم چراغ دل و جانتان پرفروغ
🌷🌿🌷🌿🌷🌿 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود