شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضائی(عارف تودشکی)
آخرین اشعار ناب محمد رضائی(عارف تودشکی)
|
حسین مظهر عشق وآزادگی است.
حسین سنبل مرد و مردانگی است.
درآن سرزمین پراز ظلم و کرنش به آن
حسین را نبود طاقت ظلم وسازش به آن
یزید در پی بیعت اَش عزم خود جزم کرد.
که پیک سواری در خانه اَش عزم کرد.
نه با پول وثروت
نه با پست وشهرت
حسین رانشد خام و رام اَش کند.
کشید با خودش نقشه ای. قصدجانش اَش کند.
لذا قصه اَز کوفه آغاز شد.
وفاداری کوفیان درد سر سازشد.
هزاران هزار نامه مکتوبه شد.
وفاداری انگار در آن نامه مختومه شد.
به فرمان دل کاروان راهی کوفه گشت.
ولی نینوا محفل عشق آن جوخه گشت.
حسین ماند و ۷۲ یار زیبا سرشت.
که مردی و آزادگی را به انها نوشت.
......محمد رضائی(عارف تودشکی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا حسین شهید
یا عباس علمدار
یا زینب کبرا
عزاداری ها قبول