جمعه ۲ آذر
حسرتِ دستانت شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۸ شماره ثبت ۱۰۲۰۳۵
بازدید : ۱۷۶ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
داغ لبانم، بر قلبت ماند
خوابی که به واقعیت پیوست!
حسرت دستانت، بر جانم ماند
جانی که شکست، بتپرست!
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب استاد حکیم فرهیخته سپاسمند شما هستم
زیبا وجود پرارزش شماست برقرار باشید
🌹🌹🌹
| |
|
درود استاد استکی گرامی متشکرم
بر شما تسلیت باد حاجت از دستان فاطمه زهرا س بگیرید انشاءالله🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما جناب خوشرو ارجمند
سپاسگزار وجودتانم زیباروزگار باشید
جانتان مانا 🌹🌹🌹 | |
|
درود بانو عجم عزیز سپاسگزارم
عمرتان طولانی و بکام 😍🌹🌹 | |
|
درود بر شما جناب رضاپور گرامی متشکرم الله یاور شما بزرگوار | |
|
درود بانو رحیمی گرامی
سپاس از وجود نازنینتان زیبایی در چشمانتان جاریست
مهرتان ماندگار عزیزبانو 🌹😍
| |
|
درودتان باد استاد انصاری پرمهرم
سپاسگزار حضور شما هستم و چقدر مرا مورد لطف قرار دادید با دو بداهه ارزشمندتان🙏
سلام بر حسین سردار آزادگی مورد شفاعت مولا باشید
شادی زندگانی از آنتان 🌹🌹🌹 | |
|
درود استاد معینی والامقام
سپاسمندتانم مهرتان ماندگار
زیباروزگار باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درودتان باد بانو مصلح عزیز
سپاسگزار حضورتانم برقرار و برمدار باشید
😍🌹 | |
|
درود بر شما جناب صادقی ارجمند
سپاسمند بودتانم زیباروزگار باشید
🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بانونامداری گرانقدر
سپاس از حضور پرمهرتان زیبایی در وجود شماست
پابنده باشید 😍🌹 | |
|
درودها بانو روشنضمیر گرامی
سپاس از حضورتان سرافراز باشید
😍🌹 | |
|
درودا جناب مراغه ارجمند
سپاسمندتانم حضورتان دلنشین است
شادی زندگی از آنتان 🌹🌹🌹🌹
| |
|
درود بر بانو کاسیانی عزیزم
سپاسگزار مهرتانم جانتان برقرار
😍🌹
| |
|
درودا جناب آزادبخت گرامی
سپاسگزارتانم باغ زندگیتان پرگل و شادمان
🌹🌹🌹🌹 | |
|
درودها جناب راجی گرامی
تشکر میکنم از حضورتان برقرار باشید
🌹🌹🌹 | |
|
درودها جناب فکری ارجمند
سپاسگزار حضورتانم جانتان بر مدار آرامش
🌹🌹🌹 | |
|
درودتان باد جناب احمدی بزرگوار
سپاسگزار حضورتانم پاینده باشید
🌹🌹🌹 | |
|
درودها جناب محمدی ارجمند
متشکرم از نظر لطفتان جانتان بر قرار آرامش
🌹🌹🌹 | |
|
درود بانو قارلقی جان
سپاس از حضورتان جانتان مانا
🌹😍 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سپید زیبا بود