پنجشنبه ۱ آذر
به یاد خوبانی که اسیر خاک اند شعری از عاطفه نجفوند دریکوندی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ۱۳:۴۳ شماره ثبت ۱۰۰۹۶۴
بازدید : ۳۳۷ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر عاطفه نجفوند دریکوندی
آخرین اشعار ناب عاطفه نجفوند دریکوندی
|
بخند و بغض هایت را
روی دست های پنج شنبه بگذار
تو و سنگ سرد مزار من...
شاید بقدر نبودنم دلتنگ شده باشی
زمزمه کن....و ببار آرام
#عاطفه_نجفوند_دریکوندی
به یاد عزیزانی که دستشان از دنیا کوتاه
و محتاج یاد کردن ما هستند
با فاتحه الصلوات روحشان را شاد کنیم🥀🍃
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب جناب آزاد بخت شاعر گرانمهر سپاس از توجه شما⚘⚘⚘🙏 | |
|
درود زیبا نگرید روحشان قرین رحمت الهی آمین🌹🍃🌹🍃 | |
|
درود و عرض ادب بانوجان سپاسگذارم همچنین جانانم🌹🍃🌹🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح همه اموات جمع حاضر شاد
فاتحه و صلوات