سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

بسم الله الرحمن الرحیم به سایت خودتان شعرناب خوش آمدید مدیر موسس سایت ادبی شعرناب فکری احمدی زاده(ملحق)

دوشنبه ۱۸ خرداد

پست های وبلاگ

شعرناب
تنهاعکست مونده...
ارسال شده توسط

ایمانه عباسیان پور(آیدا)

در تاریخ : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۰۸
موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۳۷۴ | نظرات : ۸

کفت ازم این عکسو بااین حالت بگیر.
که اگه حالم خوب شد ومرخص شدم
قدرزندگی وسلامتی بیشتربدونم
برنامه ریزی جدید شروع کنم
وقتمو بیشتر باخانوادم بگذرونم
شاد باشم
قرصهامو سرموقعه بخورم
هرسه ماه چکاپ کامل کنم
...وسکوت کرد...
فکر میکرد....به چی نمیدونم؟...
شاید درد داشت ولی به خودش نمی اورد...ولی سکوتش هم درد داشت...
پرستار منو ازاتاق بیرون کرد.
برگشتم به چشمانش نگاه کردم لبخندی زدم وگفتم زود خوب شو رضا...
چیزی نگفت.چشماش انگار باهام حرف زد.چشماش هم درد داشت.
دست تکون دادم.سرش رو ارام  به علامت خداحافظی تکون داد.
...
رفتم....
عکسشو میبینم .توی عکس چشمانش بسته است.
ولی من ان چشمها روخوب به یاد دارم
ان چشمها یی که با من خداحافظی کردن
ان چشمهایی که بامن چه حرفا.چه گلایه ها داشتن
ان چشمهایی که دیگر دنیا روندید
واسه فردا برنامه کشید امید داشت ولی فردایی دیکر ندید.
 
 
 

ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
این پست با شماره ۱۳۵۵۶ در تاریخ سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۰۸ در سایت شعر ناب ثبت گردید
نقدها و نظرات
فیروزه سمیعی
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷
درودتان باددایمانه جانم 💗
غمناک و تامل برانگیز نوشته ای جانا🥀🌟🌸🌺🍀🍃
💠💠💠💠💠💠💠💠💠
رسم زندگی اینچنین بوده و خواهد بود
و بعضی وقت ها چه زود دیر می شود،🥀
قدر همو باید دانست شاید امروز همان فردایی است که دیگر نیست.
💠💠💠💠💠💠💠
پاینده و سبز و شادمان باشید
🍃🍀🌺🌸🌟💗🌟🌸🌺🍀🍃

نرگس زند (آرامش)
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۴
درود بر بانوی گرامی خندانک
خداوند روحشون رو‌قرین رحمت کنه خندانک
محمد اکرمی (خسرو)
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۲
روحشون شاد
خندانک خندانک
جواد کاظمی نیک
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۵
درودبرشما بانو گرامی سرکارخانم عباسیان روحشون شاد باش میدونم چقدر سخت است غمی بزرگی را دردوش می‌کشید ولی چاره چیست انسان هم غم رادارد وهم شادی 🖤🖤🖤🖤🖤
🌺🌺🌺🌺
🌼🌼🌼
🏵🏵
💐🌺🌺🌺🌺
🌼🌼🌼
🏵🏵
💐🌺🌺🌺🌺
🌼🌼🌼
🏵🏵
💐🌺🌺🌺🌺
🌼🌼🌼
🏵🏵
💐🌺🌺🌺🌺
🌼🌼🌼
🏵🏵
💐🌺🌺🌺🌺
🌼🌼🌼
🏵🏵
💐
محسن گودرزی
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۶
درود بانوی گرامی
تعلل نباید کرد این برداشت من از پست شماست.
ممنون از انتقال این حس.🥀🥀🥀😔
جواد کاظمی نیک
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۲۵
🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻
💙💙💙💙💙💙💙💙
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
💐💐💐💐💐💐
🌼🌼🌼🌼
💟💟💟
❤️❤️
❤️🌺🌺🌺🌺
🌼🌼🌼
🏵🏵
💐🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻
💙💙💙💙💙💙💙💙
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
💐💐💐💐💐💐
🌼🌼🌼🌼
💟💟💟
❤️❤️
❤️
ابوالحسن انصاری (الف رها)
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۴۶
درود...روحشون شاد خندانک خندانک
نیلوفر تیر
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۲۶
درود خندانک روحشان شاد خندانک
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



ارسال پیام خصوصی

نقد و آموزش

نظرات

کاربران اشتراک دار

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

مشاعره

رحیم فخوری

رنگ رخسار زنان سپیدتراز کفن مرگ چشمهای ترسازشیشه پنجره دنبال راه گریز می گردد بچه نیز این آتش بازی را دوست ندارنددیوارها بدنبال عصای زیر بغل آدم بزرگها دهانشان می جنبد نه برای خوردن ذ کر ودعا تنها پناه ادمهای بی دفاعبله امشب تبریزیان لحظه های پر اضطراب شب را به حرام چشمان بیدارشان می کنند ودرنفرین بازیگران سریال جنگ نفت
طاهره حسین زاده (کوهواره)

دوباره جنگ دوباره حضور بمب اتم ااا دوباره آینه های شکسته ی مردم ااا پدافند تبریز و صداهای انفجار
محمد حسنی

در آن هنگام که گدایی می میرد هیچ ستاره ی دنباله داری نیست ولی در مرگ شاهزاده گان تمامی آسمانها نور افشانی می کنند
بهروز چارقدچی (مجنون)

ای بابا یه پاکت سیگار نهایت دویست تومان اااا لیکن نفس دزدی کار خوبی نیست اااا از بنده در روز روشن پی ام گمشد
شاهزاده خانوم

می شود چشمش پر از اشک و به خویش می دهد امید دیدار مرا ااا من به اشکش خیره از این سوی و باز ااا دزد مسکین برده سیگار مرا
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
0