سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        پست های وبلاگ

        شعرناب
        حلقه شر ادبی
        ارسال شده توسط

        داود باقرزاده(غمین)

        در تاریخ : يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۲۹
        موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۱۴۲۲ | نظرات : ۷

        ! "

        پدرخوانده حلقه " ما شریم " با ارائه سه کتاب در نمایشگاه کتاب امسال و سفر به شهرهای مختلف ایران نظیر کرج ، تهران، شاهرود، مشهد و ... به منظور گسترش حلقه، بدون هیچ نظارتی از طرف نهادهای ذیربط به ایجاد کارگاه‌های شعر و داستان در این شهرها مشغول است. در کنار این اقدامات کارگاهی را نیز با عنوان کارگاه مجازی آنلاین برای جذب نیرو فعال کرده است . از دیگر فعالیت های او حضور در نشست ها و شعرخوانی در دانشگاههای داخل کشور است

        آقای ( م . م ) از سال 89 به همکاری با خواننده مرتد مشغول است. در آخرین آلبوم خواننده مرتد سه اثر از وی دیده می شود که از آنها میتوان بعنوان سخیف ترین و مستهجن ترین ترانه های فارسی نام برد. ترانه هایی که با تولید کلیپ برای آنها و انتشار در فضای مجازی، رفتارهاي جنسي غيرمتعارف ، همجنس بازی ، مصرف مشروبات الکلي ، بی بند و باری و رذائل اخلاقی دیگر تبلیغ می شود.

        وی با اظهار برادری با خواننده مرتد و در تأیید و تبلیغ اثر مبتذلش می گوید : " خبر خوب این روزها انتشار آلبوم خواننده ی محبوب «شاهین نجـفی» است. باعث خوشحالی و مسرّت است که لطف برادر عزیزم شامل من هم شده و سه شعر از من را در این آلبوم قرار داده است. از دور، دست همه ی آنهایی را که با همکاری در به وجود آوردن این آلبوم، بهترین لحظات این روزهایم را ساختند می بوسم و می گویم: متشکرم! "

        (م . م ) با اظهار تاثر از عدم حضور شاهین نجفی در عکس های دسته جمعی شان در یکی از کافی شاپ های تهران آرزو می کند که روزی وی را در تهران در آغوش بکشد! پدر خوانده حلقه "ما شرّیم " شعری را خوانده و تقدیم به برادر عزیز مرتدش به مناسبت روز تولدش نیز کرده است!

        وی همچنین با بوسیدن دست طراح جلد اثر بی شرمانه خواننده مرتد به اعتقاد دینی ایرانیان از بروز بودن صفحات مستهجنش در فیس بوک اظهار خوشحالی و تشکر می کند!

        از اعضای شاخص دیگر این حلقه آقای ( ی . گ ) است. وی که ترانه سرای کارهای زیر زمینی و خواننده های لس آنجلسی است در متفاوت ترین اثرش در آلبوم اخیر خواننده هتاک همکاری داشته است.

        آقای (ی . گ ) و همسرش همچنین با گرفتن عکس یادگاری با عوامل شبکه های جاسوسی غرب و موساد چون شیرین عبادی ، احمد باطبی و شاهین نجفی به تمجید و تبلیغ ایشان در شبکه های اجتماعی و سایت شخصی شان مبادرت می کنند.

        رفت و آمد به دفتر نشریه آدینه و ارتباط با نیروهای اپوزیسیون و نویسندگان روزنامه های زنجیره ای دوران اصلاحات چون فرج سرکوهی ، مسعود بهنود ، محمد مختاری و ... به گفته خودش از افتخارات ماندگار برایشان است.

        این حلقه اجتماعی پس از افشای اولیه باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت شان در یکی از اماکن زیر مجموعه یکی از مراکز فرهنگی تهران، به فعالیت در شهرستانها روی آورده است به طوریکه پدرخوانده گروه "ما شریم" در سایتش اعلام کرده است که نا امید نشده و با سفر به یکی از شهرستانها به عضو گیری برای این حلقه ادامه خواهد داد!

        سوالی که مطرح است آن است که چرا مسئولین ذیربط در خصوص این افراد و حلقه خائنانه مورد حمایت ناتوی فرهنگی غرب، تا کنون هیچ اقدام قابل توجهی را صورت نداده اند؟! و چگونه اعضای این حلقه در فضای مجازی بدون هیچ گونه مشکلی در حال تبلیغ برای خواننده مرتد و متهم پرونده قضایی توهین به مقدسات که منفور ایرانیان مسلمان است می باشند؟

        منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


        ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
        این پست با شماره ۱۰۱۹ در تاریخ يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۲۹ در سایت شعر ناب ثبت گردید

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0