سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

عقيده بازي ست كه به عقل نظم و نظام مي دهد.سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق)

يکشنبه ۲۸ بهمن

صفحه رسمی شاعر همایون طهماسبی (شوکران)


همایون طهماسبی (شوکران)

همایون طهماسبی (شوکران)



ارسال پیام خصوصی
مرا دنبال کنید

تاریخ تولد

:
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۴۸

برج تولد:

 سنبله

گروه

:
افراغ اندیشه

جنسیت

:
مرد

تاریخ عضویت

:
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

شغل

:
بدون اطلاعات

محل سکونت

:
بدون اطلاعات

علاقه مندی ها

:
بدون اطلاعات

امتیاز

:
۵۴۰۱
تا کنون 231 کاربر 1513 مرتبه در مجموع از این پروفایل دیدن کرده اند.

اشعار ارسال شده


از آسمانِ ملکوت، با آن ثبوت و جبروت ...
این شعر را ۴ شاعر ۵ بار خوانده اند.
سعید فلاحی ، ایرج محرم پور ، کبری یوسفی ، بهروز قاسمی (رها)
ثبت شده با شماره ۷۱۴۸۱ در تاریخ دیروز    نظرات: ۴

سرخوش شدم به جرعه ایی، از مِیِ نابِ ارغوان ...
این شعر را ۱۸ شاعر ۱۰۷ بار خوانده اند.
رحیم نیکوفر ( آیمان ) ، حمیدرضا نگین تاجی ، همایون طهماسبی (شوکران) ، کبری یوسفی ، ایرج محرم پور ، رها پاشایی ، حمید رفیعی راد (کوروش) و ۱۰شاعر دیگر این شعر را خوانده اند.
ثبت شده با شماره ۷۱۴۴۲ در تاریخ ۲ روز پیش    نظرات: ۳۰

ساقی مگر پروانه ها، آبِ حیاتش می زنند؟ ...
ثبت شده با شماره ۷۱۴۱۵ در تاریخ ۳ روز پیش    نظرات: ۴۰

دلِ بیدلم چنان، شوریده و حیرانِ اوست ...
ثبت شده با شماره ۷۱۳۷۰ در تاریخ ۵ روز پیش    نظرات: ۱۸

مَر نه این است، که قرآن رهنمایِ دینِ ماست معجزۀ ختم الرسل، فرقانِ آخرینِ ماست ...
این شعر را ۳۶ شاعر ۳۷۵ بار خوانده اند.
سمانه باقرزاده ، همایون طهماسبی (شوکران) ، کبری یوسفی ، گیتی رسائی(رسا) ، علی رفیعی(امید) ، علیرضا آرین مهر ، عباسعلی استکی(چشمه) و ۲۸شاعر دیگر این شعر را خوانده اند.
ثبت شده با شماره ۶۷۸۲۷ در تاریخ ۸ روز پیش    نظرات: ۴۶

مجموع ۷۴ پست فعال در ۱۵ صفحه

مطالب ارسالی در وبلاگ شاعر همایون طهماسبی (شوکران)

هیچ پستی ارسال نشده است.
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.