چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
بیا که انگار جور شده
حساب ما پر پول شده
بیا که بلا , دور شده
عید ماست
دیگه دستو دور نکن
کنارت حساب منو بکن
دیگه منو , دور نکن
عید ماست
دیگه گل ها باز شدست
عشق ما آغاز شدست
دیگه خودت , میدونی
عید ماست
دل منو رازی بکن
منو هم بازی بکن
دیگه خودت , میدونی
عید ماست
دیگه عید شده
دیگه تو رو میخوام من
حالا باید باشی رفتی توی وجودم
دیگه عید شده
دیگه میخوام تو رو
دیگه نمیشه بی تو باشم ای وجودم
دیگه عید شده
دیگه تو رو میخوام من
حالا باید باشی رفتی توی وجودم
دیگه عید شده
دیگه میخوام تو رو
دیگه نمیشه بی تو باشم ای وجودم
دیگه , من تو رو خواستم
دیدی به همه گفتم
عاشقتم من
دیگه , اسم تو رو گفتم
دیدی به همه گفتم
عاشقتم من
دیگه عید شده
دیگه تو رو میخوام من
حالا باید باشی رفتی توی وجودم
دیگه عید شده
دیگه میخوام تو رو
دیگه نمیشه بی تو باشم ای وجودم
دیگه عید شده
دیگه تو رو میخوام من
حالا باید باشی رفتی توی وجودم
دیگه عید شده
دیگه میخوام تو رو
دیگه نمیشه بی تو باشم ای وجودم
شعر و ترانه ( عید ماست ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با اهداء سلام .
فرا رسیدن بهار و نوروز سال 1400 شمسی خورشیدی را که متقارن شده با اعیاد پر برکت ماه شعبان و میلاد مسعود قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان علیه السلام را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض میکنم .
وازخداوند تبارک و تعالی آرزوی صحت و سلامتی همراه با توفیق روزافزون برای شما مسئلت می نمایم .
با تقدیم احترام استکی🌹🌱🥀🌿🌷☘️🌺🌾🌻